Blog

6 Λόγοι για τους οποίους δεν βλέπετε αποτελέσματα

1. Αναζητάτε μια γρήγορη λύση

Η δημιουργία ενός πλάνου είναι το πιο σημαντικό μέρος όσον αφορά την επίτευξη των στόχων σας. Δώστε στον εαυτό σας αρκετό χρόνο για να δείτε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε.

Ακολουθώντας μια δίαιτα θα σας βοηθήσει στο να δείτε βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα, αλλά δεν είναι η ιδανική λύση για τους μακροπρόθεσμους στόχους σας. Αντί αυτού, δοκιμάστε να ενσωματώσετε υγιεινότερους τρόπους διατροφής, όπως καλύτερες επιλογές τροφίμων, αντί να ακολουθείτε μία καταπιεστική δίαιτα. Η προσέγγιση αυτή θα σας βοηθήσει να μείνετε περισσότερο μακροπρόθεσμα εστιασμένοι, διατηρώντας τις αλλαγές αντί να γυρεύετε για μια γρήγορη λύση.

2. Στερείστε τον ύπνο

Ο ύπνος είναι πολύτιμος, ιδιαίτερα όταν προσπαθείτε να πετύχετε τους στόχους σας για ένα εντυπωσιακό σώμα. Όλα σχετίζονται με την διαδικασία ανάκαμψης επειδή η ενέργεια δεν προέρχεται μόνο από μια σωστή διατροφή, αλλά και από την άφθονη ξεκούραση.

Η στέρηση ύπνου θα σας προκαλέσει να βιώσετε αλλαγές στη δραστηριότητα του εγκεφάλου, με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος σας να ζητά περισσότερο φαγητό. Όταν συμβαίνει αυτό, δεν γνωρίζετε εάν είστε πραγματικά πεινασμένοι – ζητώντας φαγητά υψηλότερα σε θερμίδες.

Φροντίστε να ξεκουράζεστε αρκετά, έτσι ώστε να μην εμποδίζετε τη διατροφή ή την προπόνηση σας.

3. Τρώτε τις λάθος ώρες

Η παράλειψη του πρωινού ή του μεσημεριανού γεύματος θα σας προκαλέσει μία ασταμάτητη επιθυμία να φάτε τα πάντα μπροστά σας. Τρώγοντας λιγότερο από ότι ο μεταβολικό σας ρυθμός θα βάλει το σώμα σας σε μια κατάσταση πείνας, επιβραδύνοντας το μεταβολισμό σας, ενώ το σώμα σας δεν θα τροφοδοτείται σωστά για την προπόνηση της ημέρας.

Καταναλώστε πρωινό και φροντίστε να τρώτε κάθε δύο με τρεις ώρες. Δεν θα υπάρξει πτώση των ενεργειακών σας επιπέδων και θα είστε έτοιμοι για προπόνηση μετά τη δουλειά.

4. Είστε αγχωμένοι

Το χρόνιο στρες και τα αρνητικά συναισθήματα μπορεί να σας κάνουν να τρώτε περισσότερο, ή να προκαλέσουν ακόμα υπερκατανάλωση των λανθασμένων τροφίμων. Μάθετε να χαλαρώνετε με τη βοήθεια διαφόρων μεθόδων όπως ο διαλογισμός, η γιόγκα, οι βαθιές αναπνοές, ή οποιεσδήποτε άλλες τεχνικές μείωσης του στρες.

5. Κάνετε αρνητικές σκέψεις

Η θετική σκέψη μπορεί να σας βοηθήσει να φτάσετε μακριά - βοηθώντας σας να επιτύχετε τους στόχους σας ακόμη περισσότερο. Να θυμάστε ότι χρειάζονται κάποιες ημέρες ώστε να δείτε την αλλαγή - αργά και σταθερά θα κερδίσετε τον αγώνα. Για να πετύχετε τον στόχο σας θα πρέπει πρώτα να το πιστέψετε!

6. Έλλειψη επιμονής

Η επιμονή είναι το κλειδί για την επίτευξη των στόχων σας, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να πολεμήσετε μέσα από στασιμότητες προπόνησης και διατροφής. Μείνετε συγκεντρωμένοι και συνεχίστε να κάνετε μικρές αλλαγές κάθε μέρα.

Μην αφήσετε μια αρνητική νοοτροπία και η έλλειψη ύπνου να εμποδίσουν την πρόοδό σας.

 

Πηγή: Muscleandfitness.com
www.gym-way.gr




Βρες το γυμναστήριο που σου ταιριάζει!