Blog

Η `Αρση Βαρών` Στην καθημερινότητά μας

Τι είναι η Ολυμπιακή `Αρση Βαρών;

Είναι το αγώνισμα της ʼρσης Βαρών που συναντάμε στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Απευθύνεται σε άτομα που αγαπούν το άθλημα και επιθυμούν να το ακολουθήσουν αγωνιστικά και έχουν σαν στόχο την σκληρή και απαιτητική προπόνηση, και αναζητούν την προσωπική αλλά και γενική αποδοχή και καταξίωση.

Τι είναι `θεραπευτική` `Αρση Βαρών;

Είναι η προπόνηση του αγωνίσματος τροποποιημένη και προσαρμοσμένη για τον καθένα από εμάς, που θέλουμε να προστατεύσουμε το σώμα μας από την δύσκολη καθημερινότητα, που θέλουμε να ενισχύσουμε, δυναμώσουμε, αποκαταστήσουμε το σώμα μας από τραυματισμούς ή μυικά προβλήματα.

Που συναντάμε την ʼρση βαρών;

Στην καθημερινότητα μας συναντάμε πολλές από τις κινήσεις του αγωνίσματος:

● Όταν σηκώνουμε την τσάντα μας από το έδαφος ή τις σακούλες του σούπερ μάρκετ.

● Όταν σηκώνουμε ένα αντικείμενο από κάτω για να το τοποθετήσουμε κάπου ψηλά.

● Όταν καθόμαστε και σηκωνόμαστε από την καρέκλα του γραφείου μας, τον καναπέ ή και ένα παγκάκι.

Όταν μάθουμε να εκτελούμε σωστά αυτές τις κινήσεις, όλα είναι πιο εύκολα, ξεκούραστα και χωρίς πόνο.

Ποιος μπορεί να κάνει `Αρση Βαρών;

Εμείς! Όλοι μπορούν να κάνουν ʼρση Βαρών. Αν μας αρέσει η προπόνηση με βάρη και επιδιώκουμε να αυξήσουμε την μυικότητα του σώματος, να ενεργοποιήσουμε τον μεταβολισμό μας και να κάνουμε το σώμα μας πιο λειτουργικό ως προς την καθημερινότητα. Είναι ιδανική προπόνηση για να βελτιώσει την λανθασμένη στάση σώματος και το `κλειδί` για την ορθοσωμία μας.

Γιατί να κάνουμε `Αρση Βαρών;

 

● Βελτιώνει την Στάση Σώματος (ορθοσωμία)

● Ενεργοποιεί το μεταβολισμό

● Τονώνει το μυικό σύστημα

● Ενεργοποιεί το νευρομυικό σύστημα

● Προλαμβάνει την οστεοπόρωση

● Μειώνει το λίπος

● Ενεργοποιεί τις καύσεις

● Αυξάνει την μυική μάζα

● Προστατεύει απο καρδιαγγειακές νόσους

● Αποκατάσταση μυικών τραυματισμών

● Προλαμβάνει τον σακχαρώδη διαβήτη.

Όπως βλέπετε είναι πολλοί οι λόγοι για να επιλέξουμε αυτή την προπόνηση. Βέβαια, μπορούμε να την επιλέξουμε επειδή αγαπάμε την γυμναστική και τα οφέλη της. Ποιος άλλωστε δεν αγαπά το δυνατό, ευλύγιστο και λειτουργικό σώμα; Για όποιο λόγο και να την επιλέξουμε θα μάθουμε 3 βασικά πράγματα :

1. Να καθόμαστε σωστά

2. Να περπατάμε σωστά

3. Να μην πονάμε

 

Πηγή: enallaktikidrasi.com
www.gym-way.gr




Βρες το γυμναστήριο που σου ταιριάζει!